Seminar: Digital læring og trender for fremtiden

Seminar: Digital læring og trender for fremtiden

Oppdatert: Planlagt seminar utgår og erstattes av Webinar. Les mer her: https://www.mediafarm.no/seminarlink/

Det kan være en utfordring å velge riktige læringsløsninger, og det florerer av begreper og muligheter. Hva er så trendene gjeldene trender innen digital læring? Og hvordan kan man gå frem for å velge den mest optimale løsningen? Mediafarm løser disse utfordringene sammen med våre kunder hver dag og vi ønsker i dette seminaret å dele våre refleksjoner og erfaring rundt dette.

Vi gir deg også en oppsummering fra hva som beveger seg innen digitalisering fra vårt besøk på Learning Technology Days i London. Vi viser i denne sammenheng hvordan man enkelt kan lage en bra video for bruk i mikrolæring. TicTac Interactive AB forteller om sammenhengen mellom LMS og Social learning. Vi vil også gi ordet til noen av kundene våre som vil dele fra sine pågående prosjekter.

Vi håper du vil møte oss og andre som vil lære mer om digital læring i en hyggelig atmosfære på seminaret 11. mars!

Agenda

13.30
Registrering og mingling

14.00-14.30
Velkommen, Trender fra Learning Technology Days (Annenita Bakker Schøyen, daglig leder i Mediafarm & Jann Svendsen Aasebø, læringskonsulent i Mediafarm.)

14.30-15.00
Social Learning. Hvor går grensen mellom LMS og Sosial læring? (Benjamin Rosèn, Sales Manager, TicTac)

15.00-15.20
Mikrolæring: hvordan lage en video? (Jann Svendsen Aasebø, læringskonsulent i Mediafarm)

15.20
Pause og kort benstrekk

15.30-17.00
Show & tell fra kunder. Kunder deler og vise hva de jobber med av prosjekter innen digital læring.

17.00-18.00
Mingling og avrunding

Påmelding, tid og sted

Frist for påmelding: mandag 2. mars 2020
Påmelding: Klikk her

Sted: Nedre Løkka, Thorvald Meyers gate 89, 0550 Oslo
Dato og Tid: Onsdag 11. mars, kl 14-18

Kontakt for arrangementet: Silje Bahr Ogne, silje@mediafarm.no

Velkommen!

Share

Mediafarm

Mediafarm har utviklet digitale lærlingsløsninger siden 1996 - e-læring, interaktive spill og simulering - og ikke minst multimediabaserte rollespill. Vår mål er å gjøre læring til en opplevelse!