Brukerstøtte for besøkssenter og interaktive installasjoner

Denne brukerstøtten gjelder for kunder som har etablerte support- og vedlikeholdsavtaler for besøkssenter eller andre interaktive installasjoner.

Alle supportsaker skal registreres skriftlig i vårt servicesystem. Dette er en forutsetning for at vi skal kunne følge hver enkelt sak – fra den kommer inn til oss – til den er løst. Skriftlig dokumentasjon underveis sørger for at alle steg i en service / supportsak logges, og det i etterkant er mulig å følge saken fra start til slutt.

Alle nye saker registreres ved å sende en e-post til support@mediafarm.no Det er viktig å beskrive hva supportsaken gjelder så nøye som mulig. Skriv også hvilket firma henvendelsen kommer fra og kontaktperson.

REGISTRER SAK

Send oss en epost med beskrivelse av saken for å få den registrert

SEND EPOST

RING OSS

Trenger du bistand til et konkret spørsmål, kan du ringe oss.

TLF 51 82 11 55

Alle saker som meldes til oss får automatisk respons i form av et unikt supportnummer. Det er viktig at dette nummeret følger saken i all kommunikasjon. Det gjøres ved å beholde headingen i mailen gjennom hele saken.

Supportsystemet gir deg tilgang til egen innlogging for deg som kunde. Her kan kunden finne alle agne saker og en vil se status i alle åpne saker. Her kan en også se gamle lukkede saker for å kunne gå tilbake og finne viktig historikk.

Fjernstyring

Vi tilbyr innlogging på kundens systemer via fjernstyring for raskt å komme i gang med feilretting hos kunder. Teamviewer kan lastes ned via våre hjemmesider etter at vilkårene for bruk er godkjent av organisasjonen.

Supporttelefon

Vårt supporttelefonnummer er 51 82 11 55. Denne telefonen betjenes av egen vår serviceavdeling i kontortiden og av partnere etter klokken 16, hvis dette er en del av kundens serviceavtale.

Alle telefonsamtaler vil logges skriftlig på den gjeldene supportsaken. Det er derfor viktig at det er opprettet supportsak i vårt system i forkant av en telefonsamtale. Vi oppfordrer til å holde all kommunikasjon i en supportsak skriftlig.